Класична бітумна черепиця у вигляді невеликих гонтів була випущена в Америці в 1903 році. Перші зразки пропонувалися тільки у 2 формах - шестигранник і прямокутник, а гранулят на поверхні був червоного або сірого кольору. Тоді не надавали важливого значення штучному забарвленню кам'яної крошки, тому тривалий час не було великого вибору кольору. Спочатку в якості основи використовували картон на основі бавовни, а в 1960-их роках його замінили на скловолокно, що застосовується до цього дня. Скловолокно набагато легше і надійніше, краще зберігає розміри гонту, а також не таке пожежонебезпечне.

Бітумна черепиця має такі переваги:

  • велике розмаїття форм нарізки гонту і забарвлень,
  • невелика вага,
  • мала кількість відходів,
  • простий монтаж (навіть на «складній покрівлі»),
  • безшумність - поглинає звук дощу і граду,
  • тривалий термін служби експлуатації.

 

Ціна на бітумну черепицю невисока, її можна порівняти з іншими матеріалами середнього і дорогого цінового діапазону, але при монтажі використовується вологостійка фанера або дошка, для формування суцільної основи. Готова покрівля з бітумної черепиці обійдеться трохи дорожче інших покрівельних матеріалів.

В Україні представлена велика кількість брендів і не завжди можна відразу зробити правильний вибір, тому в даній статті ми виділимо 3 найкращих виробника і коротко відзначимо їх особливості.

бітумна черепиця катепал

KATEPAL

Напевно, найвідоміший виробник м'якої покрівлі на території країн колишнього радянського союзу. Слово "Катепал" стало загальною назвою, до сих пір багато будівельників називають так всю бітумну черепицю. Завдяки високій якості і доступній ціні вона отримала дуже велике поширення і до цього дня вважається лідером в Європі і Азії.

Бітумна черепиця katepal представлена в широкому асортименті кольорів і форм. Класична гексагональна черепиця, багата дизайном і кольорами, задовольнить потреби найвимогливіших клієнтів. Колекція ROCKY і новий AMBIENT відрізняються цікавими відтінками, що дають чіткий контраст і незвичайне затемнення, яке посилює враження від тривимірної покрівлі. У 2016 році на ринку був представлений абсолютно новий дизайн - багатошарова черепиця MANSION, яка створює ілюзію 3-д малюнка. Використання черепиці KATEPAL дозволить отримати ефект візуально прекрасної покрівлі, яка виділить інвестора і гармонійно інтегрує дах в будівлю і його околиці.

Бітумна черепиця ICOPAL

ICOPAL

Один з найстаріших брендів з виготовлення покрівельних покриттів з використанням бітуму. Саме інженери компанії «Icopal» запропонували кілька інноваційних рішень для поліпшення властивостей черепиці: замість картону на основі бавовни, стали застосовувати склохолст, а також першими впровадили у виробництво СБС-модифікатори для бітумної суміші. Додавання цього модифікатора дозволило значно поліпшити характеристики черепиці, залишаючи її еластичною навіть при дуже низьких температурах.

В Україні бренд представлений 5 лінійками, 2 з яких виробляються в Фінляндії - TEMA, CLARO, а 3 в Польщі - ТРАПЕЦІЯ, ХВІСТ БОБРА, ПРЯМОКУТНИК. Завдяки виваженій ціновій політиці ІКОПАЛ вважається «золотою серединою», при високій якості продукції і тривалому терміні експлуатації вартість черепиці невисока, в порівнянні з іншими брендами.

Бітумна черепиця IKO

IKO

Канадська компанія АЙКО була заснована в середині 20 століття в місті Калгарі провінції Альберта. Розуміючи, наскільки важливим є європейський ринок, в 1972 році був відкритий перший завод в Бельгії. На даний момент у компанії більше як 20 заводів, які знаходяться в Канаді, США, Бельгії та Словаччини. Така тактика дозволила розширити свою дилерську мережу по всьому світу, експортуючи свою продукцію в більш ніж 90 країн.

IKO одна з небагатьох компаній з повним циклом виробництва, тобто вся сировина і супутні компоненти видобуваються або виготовляються на власних потужностях. Таким чином контроль якості починається з підготовки бітуму і кам'яної крошки і закінчуючи пакуванням готової продукції.

Форма нарізки гонту представлена в класичних варіантах - хвіст бобра, соти, прямокутник, неправильний прямокутник і ромб. Кількість запропонованих кольорів і відтінків просто величезна, для вибору рекомендуємо ознайомитися з матеріалом наживо, оскільки екран не передасть реальний вигляд черепиці.